el consul de inglaterra me ofrecio 100 dolares por mes

i send one lether a the uk goverment say the prince wiliam like the i troo a him in the floare and go in top the him and him like the i hit a him and him say him like whip a him and the wife come and they ending in one argument the no ending for the whip i only try to be funny whit the english people say this i say you can to give me money for buy the whip. the wife say this mena you say you like i buy dildos and give sex whit dildos a me husband her say i no go a do this she say i can to go a try to kill me self looking who one the argument and she say i go a tack me self i never lose one arguement in me life yeasterday the prince wllia say the consult the england say him no like the joke the whipe, i say no i no realy lie the other man the come whit the prince william him say i like this, i no lie o make you funny him say this women go a make me funny for the rest the me life whit this history even the consul oferme 100 dolars for mondy for kipme mund close, you need money go a tell a the cossult the ingland the same joke maybe they give you the 100 dolars a you and life alone a me i no realy need money i have enaf money in me life i no need afortunative, and the people say is more good alone the whi bad companyrd