Johnny Knoxville film con una semana SUPERÓ A JFLOP

The lukewarm performance of “Marry Me” allowed last week’s top film, “Jackass Forever,” to narrowly edge it for second place. :skull::skull::skull:

Not JLo’s heavily promoted movie #MarryMe with ads EVERYWHERE getting beat out by a week-old Johnny Knoxville film.

Me encanta como llaman a jflop LA TIBIA

chavo del 8 GIF by Grupo Chespirito

The lukewarm performance of “Marry Me” allowed last week’s top film, “Jackass Forever,” to narrowly edge it for second place. Johnny Knoxville’s sequel dropped a steep 65% from last weekend, coming in with an estimated $8.1 million for Paramount Pictures. Its grossed $37.4 million in total.

Poorrrr JFLOP

Cualquiera escupe a las peliculas pedorras de Q.Lo

Si siempre son la misma historia ridicula de la sirvienta solterona que se enamora del millonario…

2 Me gusta

$16 millones en el primer fin de semana con un presupuesto de $23 millones, sin concluir streaming…va por buen camino. Ya el fin de semana que viene recolecta lo invertido.

Qué fracaso con Sidarry Me @Beyondbeautiful

1 me gusta

Oye tortillera @Beyondbeautiful ese aborto fue un FRACASO , y dejen de justificar lo del stream , obvio los estudios lanzan simultaneamente los abortos que estan destinados a fracasar

1 me gusta

Jajaja es un asco ese cagadero de película Marry Mierrrda​:face_vomiting::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: